Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Sticks Shades

I have a problem. A real problem.

 Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Sticks Shades.jpg

Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Sticks Shades

 

Because last year? When these Dior Addict Fluid Sticks came out? I WAS NOT A FAN. Nope. They were sticky. And tacky. And really dried out my lips as they wore off. After I reviewed them on the blog, I never wore them again. BYE-BYE.

Dior Tie Dye  Summer 2015-New Dior Addict Fluid Sticks Shades.jpg

Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Sticks Shades

 

But these new Dior Addict Fluid Sticks shades in the Dior Tie Dye Summer 2015? I’m so confused. They seem different. Creamier? And….there’s no other way to say this…I LIKE THEM. *hides in corner while eating a shoe…covered in chocolate of course…

There are three new shades and I love them all. I was putting them on and taking them off all day and my lips feel no worse for wear. Which again… I can’t believe?!

 Dior Tie Dye S Summer 2015-New Dior Addict Fluid Sticks Shadesjpg

Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Sticks Shades from top to bottom Ciel Rose, Tropiques, and Plaisir

Dior Tye Die Summer 2015-New Dior Addict Fluid Stick Ciel Rose is my favourite. It’s a gorgeous, wearable rosewood shade. And it’s the creamiest of the three, so the most comfortable for sure!

Dior Tye Die Summer 2015-New Dior Addict Fluid .jpg

Dior Tye Die Summer 2015-New Dior Addict Fluid Stick Ciel Rose

Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Stick Tropiques is a punchy pink according to Dior, but I think it’s a really perfect peachy pink coral that’s perfect for summer and really easy to wear.

Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Stick .jpg

Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Stick Tropiques

Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Stick Plaisir is a bright, cherry fuchsia that’s amazing.

Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Stick.jpg

Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Stick Plaisir

It’s pinker than in the photo-more fuchsia like a bright pink happy cherry shade.

They’re not cheap that’s for sure. These Dior Tie Dye Summer 2015-New Dior Addict Fluid Sticks cost $35 each so, yeah it’s a GULP amount. But one? For summer? I think is worth the gulp. All three are beautiful and wearable. Pick one. You won’t be sorry. They last a long time-like 4 hours easy- and wear off beautifully leaving a pretty, even stain behind.

Man, I kinda’ feel like a hypocrite!? Because I wasn’t keen on these at ALL when they came out. I don’t know if the formula changed? Or did I change? Did I get bum ones last year? I don’t know, but I’m still confused and trying to figure it out. I’m going to go hide in my makeup corner now…and try to figure out what the HELL.

Has something like this ever happened to you? You don’t care for a product, and then you try them another collection later and LIKE  LOVE them? I think I may be losing my mind here….  😛

  • Hey, told you these were good! ;p I really like them and I just ordered Wonderland after much deliberation. Nordstrom is doing a price match right now. So core shades are on sale.
    The three shades look somewhat similar but all beautiful on you! Glad you like them. 🙂

  • OOO interesting. Do you think they secretly reformulated these? Can you still compare the ingredient lists? I like the old ones, so I think I’ll like these more! All three shades are stunning! Definitely got to check them out!

  • rachlovespenguins

    Weeeeeeee! So excited!!! I adored the originals so I’m sure these won’t disappoint either. Now I’ve just got to figure out which one I need most!
    I’m glad they’re working for you now. 😀

  • Liz

    Eh, this happens all the time — to me, anyway. There was so much talk about these at first that expectations might have killed things a bit. I like them okay but all the colours are starting to look the same, LOL. Ciel Rose does look very nice and wearable!

    • Hahaha, maybe? They just felt so alcohol based last year and this year they don’t? And yeah. I agree they are…but Ciel Rose is my fave!

  • Maybe you got an old batch before? Did you try to wear the old ones now again to see if you like them more? It’s sounds strange!

    All three shades look beautiful though. I am so tempted to get one…but which color do you I go for??

    • Yeah I don’t know but I should! I have to look for them lol-hope I didn’t throw them out hahaha!
      I say go for any of them-they’d all look pretty on you!

  • Lily

    LOL! It’s like that sometimes… it’s crazy! I love all 3 on you. I don’t see this year yet (perhaps May?) so hope to see them in person!

  • I really like Tropiques, just my kind of color! I have one Fluid Stick that I bought when they launched last year and it’s not my favorite lippie ever. I got Merveille (I think) and it’s so bright that the application is a bit tricky.

    • They were so bright and obnoxious last year-I hated them and the formula. This year they are so pretty and wearable and feel good!

  • I love these on you! Plaisir though is calling my name the loudest. Should I listen? 😉

  • Oh my goodness these are so beautiful on you! Same thing happened with me and MUFE Aqua Brow. Hated it the first time. Tried again a year later and NAILED IT.

    • Thanks Julie! It’s so weird when it happens hey? I’m still confused though hahaha!

  • Tracy, you are almost single handedly responsible for all my sprin summer make up cravings ! I love these shades. They really suit you!

  • Ack! Love ’em all! Especially Tropiques.

  • hmmm that’s really interesting i’ll have to see how these compare to one of the LE shades from a couple of seasons ago.

  • kissmysparkle

    All three colors look great on you. I especially like Ciel Rose.

  • LOL at bum ones last year. Who knows, but last year’s one was not just you, lol. I think they’re pretty! All shiny and the colors are great. But I’m still suspicious, lol. I mean, I believe you, but like, I’m scarred? 😛

    And LOL at chocolate covered shoe. Who are you, Oscar?

    • hahaha yes Oscar the Grouch! yeah I hated them last year…..I’m so dang confused lol

  • Toya

    These all look great on you, Tracy! I like the one shade I have of these, but I haven’t been inclined to buy anymore. Might have to check these out though!

  • Ah dammit I like them all!!

  • Ha ha! I love that you’re cowering in a corner eating chocolate shoes! 😉 I’ve had the loathe-to-love situation happen for me with mascaras, of all things. If I wait a year or so and try a mascara I didn’t love again, sometimes I’m baffled because I now consider it dreamy?! So strange. Thank you for the fun review and swatchy time. I think it’s time for me to try a Fluid Stick finally! It is my birthday month after all so that means a few treat yo’self situations are bound to happen! 😉

    • It’s SO WEIRD I don’t understand hahaha! And yes! Get one of these! I think you will like!